RealDev HUB
  • À Propos de nous
    • Qui sommes-nous?
    • TIS
    • Notre équipe
    • #GreenDev
    • RealDev Academy
  • Expertise
    • Contrôle de Processus Avancé
    • Solutions Digitales
    • Analyses Avancées
    • Business Case
  • Carrière
    • Travailler chez RealDev
    • Jobs
  • News
  • ​ 0
  • +32 (0) 2 248 02 00
  • Se connecter
RealDev HUB
  • ​ 0
    • À Propos de nous
      • Qui sommes-nous?
      • TIS
      • Notre équipe
      • #GreenDev
      • RealDev Academy
    • Expertise
      • Contrôle de Processus Avancé
      • Solutions Digitales
      • Analyses Avancées
      • Business Case
    • Carrière
      • Travailler chez RealDev
      • Jobs
    • News
  • +32 (0) 2 248 02 00
  • Se connecter
Vous avez déjà un compte ?


Suivez-nous sur

Social Media


Politique de Confidentialité Conditions   Générales d'Utilisation
Contact
  • info@realdev.be
  • ​+32 (0)2 248 02 00

Copyright ©RealDev
 Nederlands (BE) Nederlands (BE) English (US) English (US)  Français (BE) Français (BE)

Great stories have a personality. Consider telling a great story that provides personality. Writing a story with personality for potential clients will assist with making a relationship connection. This shows up in small quirks like word choices or phrases. Write from your point of view, not from someone else's experience.

Great stories are for everyone even when only written for just one person. If you try to write with a wide, general audience in mind, your story will sound fake and lack emotion. No one will be interested. Write for one person. If it’s genuine for the one, it’s genuine for the rest.

Nous utilisons des cookies pour vous fournir une meilleure expérience utilisateur.

Politique en matière de cookies Je suis d'accord